مجموعه الوند شما را به خرید بهترین ظروف یکبار مصرف و ظروف پلاستیکی دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ظروف یکبارمصرف تجزیه پذیر _ زمان برگشت پذیری به طبیعت

از آنجائیکه بشر امروزی قادر به کنار گذاشتن ظروف یکبارمصرف درزندگی خود نیست و اجباراً باید از این ظروف بواسطه راحتی که دارند استفاده نماید و همچنین ما شاهد روند رو به رشد مصرف این ظروف هستیم. با افزایش مصرف ظروف یکبارمصرف طبیعت و محیط زیست دچار تغییر و دگرگونی می شود و این دگرگونی بیشتر مخرب و نابود کننده است تا سازنده. هرچند که دانشمندان و محققان بدنبال یافتن راه‌هایی هستند که ترکیبات ساخت این ظروف را اصلاح نمایند تا انسان و محیط زیست آسیب کمتری ببینند و در این راستا نیز به موفقیت های چشمگیری رسیده اند به طوریکه در گذشته نه چندان دور بیشترین ظروف یکبارمصرفی که مورد استفاده قرار می گرفت از نوع پلاستیکی و از جنس پلی استایرن بودند که این مواد از جنس مونومر استایرن می باشند که برای استفاده مواد غذایی گرم و داغ توصیه نمی شوند چرا که در دمای بالای ۶۵ درجه سانتیگراد بخشی از استایرن موجود در ترکیباتشان آزاد شده که سمی و خطرناک می باشند. بدین ترتیب برای نگهداری و حمل پک های غذایی گرم و داغ به هیچ وجه نباید از ظروف یکبارمصرف پلاستیکی استفاده نمود.
راه چاره چیست ؟ زمانی که بشر به این سبک زندگی و استفاده از ظروف یکبارمصرف عادت کرده الزاماً نمی توان آنرا از نیازهای زندگی انسان حذف نمود بنابراین باید یک جایگزین مناسب تری برای ظروف یکبارمصرف پلاستیکی پیدا کرد.
بدین ترتیب ظروف یکبارمصرف گیاهی پا به عرصه وجود نهادند که ساختار مواد اولیه و سازنده آنها از طبیعت بوده و
بیشتر از نشاسته هایی مانند گندم ، برنج ، ذرت و… است . این مواد هیچگونه آسیبی به طبیعت نمی رسانند و در بازه زمانی حداکثر ۶ ماه به طبیعت بر می گردند و به اصطلاح تجزیه پذیر هستند.و حتی حیوانات هم می توانند به عنوان خوراک از آن استفاده کنند.
انسان چاره‌ای ندارد که در مواقع ضروری که نیاز به ظروف یکبارمصرف دارد از این ظروف گیاهی استفاده نماید تا سلامت خود و طبیعت را کمتر به خطر بیندازد. البته هزینه تهیه این ظروف نسبت به ظروف یکبارمصرف پلاستیکی بالاتر است ولی در مقابل خطراتی که ظروف یکبارمصرف پلاستیکی به بار می آورند بسیار اندک است.
از آنجا ئیکه رسالت مجموعه الوند بیزنس بر پایه خدمت رسانی سالم به جامعه و طبیعت می باشد لذا همیشه سالم ترین و به صرفه ترین ظروف یکبارمصرف را به مشتریان ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09183193556
whatsApp icon 09183193556
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *